خانه‌ی ادبیات پیشروی ایران

فصلنامه ادبی خوانش – شماره ۱۴

یادداشت سردبیر

0

در این بی قاعدگی لحضات و من هایی که سر جایشان نیستند، گاهی باید دنیا را از پشت پرده تار اشک دید، وقتی که درد بر ما مستولی می شود چاره ای نیست جز تحمل، تحمل آستانه‌ی درد را کاهش می دهد وقتی کاری از دستت بر نمی آید و حرفی برای گفتن نداری چاره ای جز سکوت نیست. در آستانه ی سال جدید هر چه خواستم بهاریه ای بنویسم و به اوضاع خوش بین باشم، نتوانستم خودم را فریب دهم.

در نمایش روزمره زندگی؛ زندگی جایگاه حقیقت است و حقیقت تنها از طریق سخن گفتن است که روشن می شود. اما گاهی راه دیالوگ بسته است و ما سکوت کرده ایم! بهار در راه است و امیدواریم که آینده، روزهای بهتری را برایمان رقم زند.

در سالی که گذشت شاهد چاپ چندین مجموعه داستان، رمان و شعر خوب بودیم به دوستان‌مان تبریک می‌گوییم و برای آنان که به نوعی دست‌ اندرکار ادبیات‌اند؛ از نویسنده و شاعر و ناشر تا کارگر چاپچی، برای همه کسانی که دلمشغولی ادبیات دارند روزهای پرباری آرزو می کنیم.

به دوستان و همکاران عزیزمان محمد حسن مرتجا و مهدی صمدانی که این روزها را در غم از دست دادن عزیزانشان سپری می کنند از طرف خودم و تحریریه خوانش تسلیت می گوییم و برایشان آرزوی صبر و سلامتی داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.